Åh, dessa karlar...

eller är det bara jag som har en karl det inte går att kommunicera med. Ni vet säkert att vi haft borta M:s första skor, hennes riktigt små pumaskor. Jag har ju letat och letat och flera gånger har jag pratat med Kristoffer om vart dessa skor kan ha tagit vägen. Jag har alltid pratat om de små svarta pumaskorna, men så fick jag idag höra att han pratat om S urvuxna pumaskor, de hon fick när hon var 2 år. Visserligen är dom också puma och svart/vita men om man har haft två par inom familjen och man pratar om de små så anser jag att man har klargjort vilka man menar, dom minsta, vilket är M. "Ja, menar du dom, nä dom är inte borta, dom ligger i kartongen med urvuxna kläder". Gaah, kan man bli galen eller kan man!!!!!

Nä, skönt i alla fall att dom kom fram, saker brukar ju göra det, men vissa saker vill man inte ha borta, om så bara för några dagar. Planerna nu var egentligen att jag skulle måla ett varv till i S garderob, men em har inte gått så bra för mig, men det tar vi en annan dag, för nu ska jag slappa i soffan och sen lägga mig i tid, jag ska ju upp och jobba imorgon. Hoppas att ni alla får en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback