Lillan kryper

* flagga *

Ja, äntligen har M krypit för första gången. När vi kom för att hämta barnen igår så berättade farfar att M hade krypit på alla fyra på mattan under bordet i vardagsrummet. Trodde inte det var sant, så hemma provade jag ställa henne på mattan, och ja, hon kröp. Visserligen under protest men det gör hon ju när hon ålar ockås. Ute på golvet la hon sig ner på mage som vanligt, men idag provade jag att ställa henne på golvet barbent och hon kröp bara 2 steg framåt, men hon gled inte ner på mage i alla fall. Hoppet är kanske inte ute ändå för henne. Men om utvecklingen fortsätter i den här takten så kommer hon nog inte att börja gå förrän sommaren är över... Men om hon lär sig krypa tar hon sig ju fram ändå. Tänk om jag slipper bära henne överallt, vilken lyx!

Visst har ni observerat min flagga längst upp, vilket betyder något kul i andra bloggen. Kika in vet ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback