Funderar på att flytta

till en annan blogg. Jag gillar valmöjligheterna man verkar ha på den sidan, men tyvärr är den på engelska. Ja, alltså jag skriver ju på svenska men allt jag läser, dvs inställningar, hjälpsidor mm är på engelska och jag är helt värdelös på det. Men jag har startat en sida och utforskar möjligheterna och om jag lär mig lite mer blir det nog aktuellt med en flytt, Men jag återkommer om det blir så...

Annars så har jag inte så mkt tid just nu. Mkt på jobbet och så försöker vi arbeta på hemma så att Selmas nya rum ska bli klart någon gång. Så någon tid till att sitta vid datorn finns det inte just nu. Men snart blir det nog bättre. Ha det bra så länge, Kram

Kommentarer
Postat av: Annika

Eeh, min är på svenska?? Det är inte nån inställning du missat bara?

Postat av: Karolina

Annika: Alltså, den andra sidan är på engelska. Jag gillar den andra bättre, förruom att det är engelska. Vet inte om jag var så tydlig där...

2007-02-06 @ 09:37:55
Postat av: Annika

Jaha, nej det var nog jag som läste slarvigt =)

2007-02-07 @ 22:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback