Fest ikväll

Idag är K borta hela dagen på äventyr. Eller han ska väl se på när 3 av våra kompisar äventyrar. Tre 30-åringar firas idag och det är aktiviteter hela dagen. Ikväll ska jag haka på, med middag och vin för min del. Ska bli kul gå på fest. Barnen sover hos morfars och kommer tillbaka i morgon, strax innan 1. Då är det kalas för S del, och jag hoppas att jag kan måla ett varv på garderobsdörrarna under tiden. Känner mig lite nervös lämna henne där, S har återigen börjat känna sig frustrerad när man inte förstår henne, och ovana personer brukar ha svårt förstå henne. Har försökt förbereda henne, men vi får väl se...
Efter kalaset är det babysim igen, och sen en slapp kväll, hoppas jag. Men brukar ju numera bli rätt trött och sliten dagen efter, utan att ha drukit särskilt mtk, det måste nog vara åldern

Hoppas ni andra får/har/hade en trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback