Luften har pyst ut!

Hela december har varit häktiskt för mig. Mkt på jobbet, många extra rep, konserter, uppvisningar, och så allt här hemma som jag gjort, bakat och julstökat. Allt har varit väldigt roligt och jag har varit förvånad över vilken energi jag haft. Givetvis har jag känt mig trött nån gång, men ändå så har jag orkat med nya projekt på kvällarna. Men igår kväll när jag kom hem från ännu en konsert så var det dags för veckostädningen efter att barnen lagt sig. Men luften gick ur mig, jag orkade ingenting, bara somna framför tv. Så det blev ingen städning, men som tur är har jag nog världens bästa sambo, han städade nästan hela huset själv. Men inget dåligt samvete har jag ändå, det jämnar nog ut sig nån annan gång. SÅ ikväll blir det nog ett glas vin och sen slappa framför tv, innan ögonlocken lägger sig. Ha en trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Annika

My god! Hur har ni ork att städa på _kvällen_??! Min luft pyser ur mig varje kväll efter barnen har nattats tror jag ;o)
Vilken otroligt snäll sambo du har =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback