Bakarhelg

I helgen har vi bakat anisgrisar, flottiga och goda. Jag gillar verkligen julens bakverk, i måttliga mängder. Och även pepparkakor och givetvis pepparkakshus har vi bakat. Men än så länge är det odekorerat så just nu luktar det bara pepparkakor men ser ganska fult ut. Men på onsdag hoppas jag att jag kan dekorera.

Glögg, choklad och pepparkakor hann vi också med, mkt trevligt. Men nu är det måndag igen och arbete hela veckan. Just nu känns det som om jag bara överlever tiskväll, så kommer veckan att gå galant. Men tisdag känns tung. Men än så är det bara måndag så varför tänka på tisdag då?

Ska nu gosa med barnen innan det är dags bege sig av till tantgympan. Ska bli skönt med lite motion och rörelse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback