Stockholm, here I come!!!

Imorgon, tidigt, tidigt, åker jag på kurs till Stockkholm, i tre dagar. Och jag kommer inte hem förrän sent på fredagskväll, så jag kommer inte att träffa mina barn alls förrän på lördag. Och än så länge känns det inte allt för hemst. Klart det kommer att kännas, men jag kommer inte att längta ihjäl mig. Jag kommer att njuta av att vara kvinna, kunna gå, stressa och springa till t-banan, som på gamla dar, träffa vänner och förhoppningsvis shoppa lite. Men eg är jag där för en kurs, som jag tror mestadels kommer att bli kul och lärorikt.  Så sämre start kunde jag haft efter sommarlovet.

Hörs till helgen!

Kommentarer
Postat av: Annika

Tack för besöket hos oss, det var jättetrevligt!! Och tack för de fina presenterna! Vi ser fram emot att få komma upp och hälsa på er någon sommar =)

Postat av: Karolina

Ja, det var verkligen kul att ses! Det måste vi göra om... Ni är hjärtligt välkomna upp hit till oss, längtar redan efter det. Kram

2007-08-19 @ 22:21:13
URL: http://familjenmf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback