Ny vardag

Stockholmsruset har lagt sig lite. Men träningssugen är jag fortfarande. Men jag känner att jag inte vill byta bort min familj och min bostad för träning. Men nån dag då och då skulle jag gärna åka iväg och träna. För det är ju så kul! Får se om vi lärare kan få ihop oss och träna nån gång i månaden. Men först måste nog terminen börja och man få kontroll på situationen. För just nu känns det som om allt hänger i luften.

Privat så börjar nu en ny tid i vårt liv. Hämtning och lämning av barn, arbetstider, vardagsysslor och hus att renovera. Fixande och trixande för att allt ska gå ihop. Egen tid får man nån annan gång. Så här till en början är vi allihopa jättetrötta, dessutom så har vi svårt att sova. Efter fyra så är det alltid nån som är vaken och det blir mest slummrande innan väckarklockan ringer. Men om några veckor känns det nog bättre. Får vi hoppas i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback