Första veckan avklarad

Ja, den här veckan har det varit dåligt med uppdateringar här, men det har strulat några gånger, så då har det fått vara. Men det är inte bara bloggen som strulat, det har inte riktigt funnits tid heller. Så här efter en vecka med arbeta så känns det väl sådär, jag trivs bättre hemma. Men idag har det varit kul, varit ute och träffat eleverna och då blir man genast mkt mer sugen. Och min pilates grupp har blivit full, bara på några dagar, och det är nästan inga "vanliga" elever, utan lite äldre, bla min barnmorska ska gå. Ska bli kul!

I helgen blir det nog lite arbete, ligger redan lite efter, men så är det ju så här i början av terminen, mkt att göra. Sen så är det målning som gäller (vad annars?) Hoppas att vi närmar oss slutet snart. Kvällstid vet jag inte, hoppas få träffa lite vänner, känns som länge sen, men inget planerat än så länge. Den som lever får se...


Ha en bra helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul det skulle va att lämna boysen hemma och roa sig lite...men tyvärr blev det lite tätt inpå, så partykassan är inte så full;) Men jag är gärna med längre fram!!!!

2007-08-26 @ 10:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback