Fest ikväll

Efter ännu en dag på stranden känner jag mig åtminstone mättad för ett tag på det livet. Kanske kan jag klara mig fram till mars i alla fall. Efter en sån här sommar så kan man inte vara så kräsen, så 4 dagar på stranden duger tycker jag.

Ikväll är det inflyttningsfest hos goda vänner. Vädret är på deras sida ser det ut som. Solig, varm och nästan molnfritt. Hoppas att det blir en skoj kväll. Barnen ska faktiskt få vara hos farfars, trots att det är fredag och dom har jobbat. Men det är kanske för att dom nyss haft semester? För annars brukar det vara svårt få barnvakt annat än lördagar, men idag gick det bättre.

Ha en trevlig fredagkväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad trevligt med lite fest!
Här hemma har jag långt ifrån fest. Jag är ensam med båda barnen och ska vara det hela natten. Igen. Jag börjar få rutin på det här redan efter bara 2 veckor ;o)
Kram!

Postat av: Karolina

Annika: Oj då, det lät som om det hänt flera gånger. Det gör du bra, jag vet inte om jag skulle våga. Men du är ju en supermamma, så det är klart det går bra. Hoppas jag i alla fall

2007-08-11 @ 13:32:49
URL: http://familjenmf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback