Nu är det över

för den här gången i alla fall och jag överlevde. Men jag måste få skryta, vilken bra föreställning vi gjorde, det var en succé. 300 skolbarn som medverkade i en timmes dansföreställning, där vi hade bakat ihop nummerna så att det blev en helhet. Fullsatt och bara positiva kommentarer har vi fått. Ja, jag är stolt över att vi gjort denna föreställning, det är svårt vara annat. Synd bara att chefen inte trodde att vi skulle ro detta i hamn. Men nu vet hon bättre.

Luften har gått ur mig, jag är tom på energi och ork, men nu väntar en långhelg så då kommer förhoppningsvis kraften tillbaka, för riktigt än har jag inte sommarlov, även om det kommer att bli inom kort. Men jag som trott att det skulle vara en lugn period nu, fick idag ett samtal om att en kollega är sjukskriven och undrade om jag kunde arbeta en kväll i veckan under maj, för att rädda grupperna. Och så kommer det troligtvis att bli. Jag får trösta mig med att det blir en liten sommarslant, kanske kan jag göra nått roligt för pengarna?

Annars så har vi tillbringat hela dagen på stan, eftersom att vi hade en olycka med cykeln igår. S ramlade och slog näsan på nått konstigt vis, troligtvis ramlade hon med näsan på handtaget, och den svällde upp och blev lite röd och blå. Näsan är även lite sned tycker jag, så vi har först besökt en skötersak kl 10 och sen tillbaka till läkaren kl 14. Däremellan har vi gått på stan men vi hade bara 3 ärenden så det blev lite långtråkigt i slutet. Men ang näsan: näsan har inga ben, bara brosk och ett så litet barn byter skelett på ett år så det gör inget om det är brutet, det kommer nytt. Skulle det vara så att näsan blir krogkg har vi tom nästan torsdag på oss att laga till det, men det går även senare, men då blir det plastikkirurgi. Nu är det bara att låta svullnaden lägga sig och vänta och se efter helgen. Hoppas bara att den inte är sned då, hoppas, hoppas!!!

Nä, nu bör jag gå ut till bilen och väcka prinsessan, för annars somnar hon inte ikväll.

Kan bara passa på att tipsa om det nya programmet på 4 ikväll, talangjakten eller nått sånt. Kristoffers lillasyster är med på nått hörn, för hennes kille ska tävla ikväll. SÅ det ska vi se, har vi lovat

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback