Lekstuga, bad och vin

Imorgon ska lekstugan hämtas.Prinsessan längtar och frågar ofta när det ska ske. Det känns spännande även för mig, för jag har ju egentligen ingen aning om hur den ser ut, jag har bara en bild i huvudet. Hoppas och tror att det kommer att vara en rejäl och bra lekstuga. Men än så länge får den nog stå på infarten, eftersom att den tilltänka platsen är det stället där det fortfarande finns lite spår efter snön och det är rejält blött än så länge. Men jag kan ju måla och så även om den inte står på rätt ställe, så jag hoppas på bra väder nästa helg, så jag i alla fall kan grunda.

Imorgon ska vi även hinna med ännu ett babysimbad. Det känns verkligen länge sen nu, det är 3 veckor sedan sist. Och jag tror att det är undervattens fotografering imorgon också. Det är ganska kul ha kort på när de simmar och dyker under vattnet. Tror att det är kvar bara 3 ggr, sen får vi hålla igång badandet själva. Men jag hoppas på en bra sommar, så då kan vi ju bada i "vår" pool.

När jag steg upp i morse var det gråmulet, regnet hängde nästan kvar i luften, men nu har det spruckit upp och solen lyser. Hoppas på en promenad i eftermiddag, för  Kristoffer jobbar ju som vanligt och då kommer jag mig ju inte ut. Men annars får jag väl längta till middagen, då det  blir säsongpremiär för grillen. Och lite gott vin till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback