Hon har flyttat!

Lördagen i Luleå var jätteskön. Barnledig en hel dag, gå på stan utan barnvagn, med handväska och allt. Såg Bounce, inte det bästa jag sett men bra ändå. Hade en tydlig och klar story, men dansen blev lite enformig utemellan. Men dom är proffsiga, det må jag säga. Avnjöt en god middag (kyckling m cashewnötter) innan vi begav oss hem till våra barn och sambo.

Annars så har vi fixat nästan allt klart i lekrummet. Det ska ev upp en till tavla och så är det några ben som ska målas till en bänk. Men i går så bar vi in M:s säng. Äntligen! Alldeles för sent, tycker jag. Jag är ingen mamma som vill dela säng eller sovrum med mina barn. SÅ igår kväll njöt jag när jag la mig. Kunde tända lampan för att ställa klockan utan att oroa mig, kunde ropa på Kristoffer utan att oroa mig. Men framför allt, väckar ringde imorse och det var bara jag som vaknade, vilket gjorde så att jag kunde äta frukost i lugn och ro. Vilken skön start på dagen, det är lätt att bli bortskämd nu...

När allt är klart ska jag försöka fota lekrummet så att ni får se hur det ser ut. Om jag hinner. I veckan är det fullt: barnkalas, surströmming, påskmiddag, och efter helgen så har vi kalas igen, för på tisdag blir vår stora lilla tjej 4 år! Vart har tiden tagit vägen? Och snart fyller vår lilla lilla tjej 1 år!!! Man kan inte tro att det är sant. Men det är det

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj vad kul det ska bli att se allt ni gjort på huset...! Jag har ju varken sett lekrummet eller Selmas rum, måste snart få kika förbi. Men ni har kanske fullt upp i veckan??!! Vad gör ni föresten i eftermiddag??? Kanske jag och Charlie kunde komma förbi??

2007-04-03 @ 08:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback