Födelsedag nr 2

Tänk, idag är det 1 år sedan jag låg på BB, men mitt andra efterlängtade älskade barn, som var så söt, så söt.

Tidigt visade hon sitt rätta jag, efter bara 2 timmar '"i det fria" skrek hon otröstligt flera timmar. Oändligt många fler timmar skulle det bli. Det var en hård prövning för oss föräldrar, men även för hon som äntligen blivit storasyster. Som hon längtat och som hon älskade sin lillasyster från första stund. Trots alla prövnigar som även hon fått utstå, för det har inte varit lätt vara storasyster detta första år.

Som tur är blev det "bara" 6 månader innan hon bytte jag, och det har blivit bättre och bättre. Idag är hon en rätt nöjd 1-åring, med vilja och envishet. Försiktig, men med ett häftigt humör. Trivs med sin storasyter enormt, hon är bästa leksaken, sen kommer nog storasysters tvättmaskin.

Ja, det har varit en härlig tid det här och bara för att vi inte har någon bebis i huset längre, ska vi inte sluta njuta av våra barn, utan vi har lyckan att få se och uppleva våra barn växa och lära sig nya saker hela tiden. Det är bara att njuta varje dag...

Kommentarer
Postat av: Tea

Hejsan!
Tack för tipset! Kanske är det så vi ska göra snart..?!! Just nu är det inga problem med sömnen eftersom vi kan få ligga till 07-07.30 men då är han vaken till 20-20.30 på kvällen. Jaja, det är bara att exprimentera vidare! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback