En födelsedag

Igår hade vi födelsedag nr 1 i april. Det var en stor prinsessa som blev 4 år. Oj, vad tiden gått fort, jag hänger definitivt inte med. Det blev en hel del paket, trots att hon "bara" skulle få pengar till en lekstuga. Men lite mer prinsess saker blev det, en prinsess spegel, prinsess stol och prinsesskrona, mer saker till dockhuset, kläder och böcker. Lekstugan kommer om några veckor och den har dom fått tillsammans. Vi firade även lillasyster, även om det är några dagar kvar innan hon fyller, och hon fick uteleksaker till sandlådan, en pyjamas och skor. Plus pengar till lekstugan såklart.

I övrigt hade vi en ganska skön påskhelg, med en hel massa mat, efterrätter och godis. 4 efterrätter, 3 förrätter på 4 dagar och så avslutade vi med pizza, kakor och tårtor igår. Jag undrar vad vågen säger om det här, det vill jag inte veta...

Idag har jag varit på mammapromenad och sen var två andra mammor här och åt lunch. Skönt med lite vuxenprat när man är mammaledig, man kan lätt bli tokig annars. Men jag har svårt att hänge med på att det är onsdag idag, jag har nästan måndag, ev skulle jag kunna sträcka mig till att det är tisdag idag, men definitivt inte onsdag. Men imorgon är ju K ledig, så skönt med ännu en ledig dag tillsammans. De nästakommande två veckorna lär vi ju inte se varandra särkilt mkt, då jag har otroligt mkt jobb, men sen lugnar det ju ner sig som tur är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback