På begäran

kommer här brunetten. Håll till godo:


Kommentarer
Postat av: Annika

Oj, vad ovant att se dig så! Men snyggt blev det!! =) Blir ännu mera sugen nu på att göra det jag med. Fast jag ska nog vänta tills graviditeten är över....det sägs ju att man kan få lite olika nyanser om man färgar under graviditeten *s*

Postat av: Karolina

Ja, det känns lite ovant, så vi får se hur det blir till sommaren.
Men du, det kan ibland vara detsamma att färga när man är gravid, för mig så ville inte färgen ta när M var liten. Det var så mkt hormoner i håret plus att det var mtk mörkare det hår som växt ut efter förlossningen. Jag färgade under graviditeten och det var inga problem. Men fundera du på om du ska överge din hårfärg och prova nått nytt, det går ju alltid att ändra tillbaka, i alla fall så småningom. Kram

2006-12-19 @ 12:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback