Heldag på stan

Idag skulle det inhandlas julklappar till mina föräldrar och min lillebror, åkte in med syrran vid halv tio, hade några egna ärenden och sen träffades vi halv elva. Sen köpte vi tre julklappar, åt lunch och vips så var klockan ett. Sen hade jag några förstoringar som skulle hämtas samt att jag lovat svärmor handla en julklapp och plötsligt var klockan halv tre när vi kom till Färgis för att amma M. Efter lite amning begav vi oss till Barnens Hus, det var S belöning för att hon orkat gå på stan hela dagen. Så när vi kom hem var klockan över 4. Och jag var helt slut. Alla grejor jag skulle behövt göra ikväll är kvar till imorgon, så det blir ju kul. Men jag har väl bara mig själv att skylla. Men det kommer säkert gå bra, det är bara lite trögstartat, det är nämligen inte särskilt roliga saker. Tvätta kaklet i duschen, torka av köksskåpen utvändigt och skrubba badkaret. Det går säker på en timme eller så, men det är inte kul att börja. Vi får väl se om jag får tummen ur imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback