GOD JUL ALLIHOPA

Alla julklappar äntligen inhandlade. Tror aldrig att jag/vi varit så här sena med julklappar förrut. Men jag har insett en bra grej med att handla julklappar sent. Jag brukar ha svårt för att nöja mig och säga att jag är helt klar, utan det brukar bli ett och annat extra paket och till slut så är det rätt så många extra paket. I år hinner jag inte med det, utan slutar där jag bestämt mig.

All julmat är även inhandlad, dock är det lite städning kvar, det ska göras imorgon eller ev på julafton. Och det är golvet, ni som har barn vet kanske varför, men för er som inte vet, ha barn som ålar och samtidigt dräglar/spyr på golvet, samt ha en 3 åring som smular när hon äter, det gör att golvet aldrig är rena mer än en timmer eller två. Men annars känns det som om allting är under kontroll.

Men nu så kan det få bli jul, även om det känns lite overkligt och de senaste åren har jag faktistk blivit lite snopen när julen är över. Var det inte mer än så här,? är det redan över? Har jag blivit för gammal för julen eller vad är det?

Jag vill passa på att önska alla er en riktig God Jul och hoppas att ni får en trevlig julhelg. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback