Äntligen!

Äntligen är bloggen som vanlig, det har strulat rejält sista dagarna, men nu verkar det fungera igen. Här kommer i alla fall en bild på min underbara lucia och min lilla tomtenissa. S lussade först hos dagmamman och på kvällen åkte vi till morfars och till farfars och lussade, vilket var mtk uppskattat.


149011-4


Idag så var det åter dags för oss danslärare här i stan att träffas och träna, idag var vi tre st, tränade i över 2 timmar och jag vet inte hur jag lyckades, för efter 45 min hade jag mjölksyra i hela benen, men sista halvtimmen var det ren vilja och sista 10 minuterna var fruktansvärda. Åh vilken dålig form jag är i, det är inte klokt. Har jag någonsin kunnat dansa flera timmar 5 dagar i veckan. Hur var det möjligt? Ja, ja det känns skönt att ha kommit igång i alla fall och vi ska börja om efter jul igen. Synd bara att vi inte kan träna varje vecka, just nu är det ungefär var 3:e vi träffas. Men det är väl bättre än inget. Nä, nu ska jag umgås med min sambo en stund, trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback